Vinterpromenad

Idag kom Palmis hem ifrån skolan och sa åt mig att klä på mig för vi skulle ut på promenad i det fina vädret. Jag hade suttit och pluggat framför datorn hela dagen så jag hade inte märkt att utomhus var det strålande sol. Sagt och gjort vi packade ihop en ryggsäck med kaffe och varm choklad och så köpte vi lite kakor på vägen till skogen. Väl framme i skogen så sattes vi oss på ett lämpligt ställe och fikade lite under tiden hundarna sprang och busa. Lite bilder blev det såklart!

Snygga Frodo.


Hektor följer efter sin idol.


Min snygging.


<3


Snömonster :)


Tok-race





Kommentarer
Postat av: Norrguld

Åh vilken lite goding han ser ut att vara! Snart får vi arrangera någon valp träff hihi ;) Vi ses snart, saknar komisarien... Pussar

2010-03-07 @ 20:18:07
URL: http://annikawestman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0