Brrr...

Det där med att överlåta eldandet till Palm gav jag ganska så fort upp. Det tog inte lång tid efter att elden brunnit ut tills att det blev kallt och då startade projektet att försöka få igång elden igen. Efter mycket kämpande med papper och flisor så lyckades jag få en brasa till slut. Nu gäller det bara att den inte brinner ut igen...

Det där med att gå långpromenad med tre hundar gav jag också upp eftersom det är snorhalt ute och jag gillar inte att ramla. Istället så gick jag två promenader och delade upp det hela. När jag var ute med Tindra och Hektor så lyckades jag gå vilse i villaområdet (det ser likadant ut överallt!) men blev räddad av eniro på Iphonen, i det ögonblicket så var jag väldigt tacksam över att ha fått den eftersom jag var både kall och hungrig och inte alls på humör för att halka runt utomhus.

Annars så har jag spenderat dagen med att plugga på diverse saker, det finns så mycket att göra att jag blir helt förvirrad och det känns som att jag inte får nåt gjort men jag hoppas att jag gjort något vettigt i alla fall. Dagen är dock inte slut än, en uppgift till innan jag kan ta kväll.

Kommentarer
Postat av: sofie

du har nog rätt, det är säkert positivt, hoppas! :)

hehe, är nog lite i behov av en sån där hitech telefon jag med!

Det är inte kul i halkan nu, usha!

Kämpa på med pluggandet, ni är så duktiga!!

2010-11-25 @ 00:03:15
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Madde

Svar på kommentaren:

Jaakko-turn kursen hitta jag på http://solnaagilityklubb.wordpress.com/ anmäl dig du med vetja! :D

Camilla kursen är det vi som arrangerar (Orust BK). Finns nog platser kvar ;)

2010-12-03 @ 19:27:23
URL: http://madelenelundin.blogg.se/
Postat av: Maria

måste säga att Hector är en otroligt snygg hund! WOW, säger jag bara!

2010-12-05 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0