Att inte lära sig av sina misstag

Jag skulle laga lunch och sen ta tag i plugget men det gjorde jag inte. Jag visste mycket väl när jag skrev det förra inlägget att jag verkligen måste laga lunch direkt för annars skulle det bli såhär. Jag gör lite annat och sen plötsligt så är klockan tre, och då är det ju för sent för lunch. Sen blir klockan fyra och då blir jag hungrig, trött och grinig. Så jag letade upp en chokladkaka att äta. Nu är klockan snart sex och jag är riktigt jävla skit hungrig och har ingen ork alls i kroppen. Egentligen så brukar jag vänta med att laga middag så att den blir klar ungefär när Palmis kommer hem så vi kan äta tillsammans men idag tror jag att jag skiter i det för lagom tills han kommer hem så kommer jag ändå inte vara så trevligt middagssällskap. Vi som hade planerat att åka och handla mat innan middagen också. Haha inte en chans. Nej nu ska jag ta och sätta igång med maten och äta så jag är mätt och glad när karl kommer hem.

Jag är jätte duktig och gör matplanering så att jag inte ska strunta i lunchen för att jag inte kommer på nåt att göra. Annars så är det en klassiker, Palmis kommer hem från jobbet vid sju och då ligger jag och sover och är hungrig och grinig för att jag inte ätit någon lunch och jag har inte planerat någon middag. Det måste vara en dröm att bo med mig ;-)
Jag är ju så duktig egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0