30 dagar

Jag snodde denna lista av min syster för jag tyckte den verkade kul. Tanken är alltså att man skriver ett inlägg om dagen om följande ämnen om jag fattat det rätt.

Dag 01 – Presentation
Dag 02 – Min familj
Dag 03 – Min barndom
Dag 04 – Mitt första jobb
Dag 05 – Mitt liv som sambo
Dag 06 – En helt vanlig dag
Dag 07 – Vänskap
Dag 08 – Första gången jag träffade min blivande sambo
Dag 09 – Djur i mitt liv
Dag 10 – Mina första minnen
Dag 11 – Min första mens (haha)
Dag 12 – Det här får mig att gråta
Dag 13 – När jag flyttade hemifrån
Dag 14 – Allt om mat
Dag 15 – Mitt hem
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Hur jag sätter guldkant på tillvaron
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Min tro
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mina ärr
Dag 24 – I min handväska
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Det här skall jag bli när jag blir stor
Dag 30 – När ingen ser mig

Om den är någon som känner sig manad så kopiera listan du också! Vissa saker kan man kanske inte svara på så då får man ändra ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0