Dag 1 - Presentation

Jag heter Amanda och blir 21 år den 26 mars för tilfället så bor jag i Köping med min sambo Rickard aka Palmis. Vi pluggar båda två på butikschefprogrammet och tar examen i juni. Tanken är att vi då ska lämna detta ställe men det är oklart vart vi tar vägen.



Jag har två små skälliga hundar som bor tillsammans med oss. Det är Prinsessan Tindra som är en snart 7 årig blandras som gillar att sova på min huvudkudde och köra agility.



Sen så är det Galningen Hektor som är en ettårig Lancashire Heeler som gillar att springa, bita på saker, skälla och vara allmänt överallt hela tiden.



Sådär det var en liten kortfattad presentation. Dom som läser det här känner mig redan så den kanske inte var så upplysande men vi har 29 dagar kvar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0