Long time no see...

Det var visst ett tag sen jag var inne här och delad med mig av mitt liv. Jag skyller stenhårt på skolan såklart. Dock så är det en månad sen examen så jag får väl skylla på jobbet också ;-)
Okej detta har hänt sen sist:
Jag har fyllt 21 (hurra!).
Gimli har gått valpkurs, och har enligt rapporter varit mycket duktig.
Gimli har även ställts ut på årets border och blev där BIM valp!
Hektor har kastrerats, ingen direkt skillnad märks än men jag hoppas att det ska underlätta i tävlings/tränings sammanhang i framtiden.
Vi har tagit examen! Har bara lite att komplettera men är i stort sett klara.
Jag och Tindra var på kurs för Jenny Damm på Finnbogården, heeeeelt underbart var det! Vi lärde oss massor såklart.
Sen så har jag jobbat en hel del också. Och det var väl det hela i korthet kan man säga.
Snygga Gimli och snygga Palmen på årets border

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0