Fynd

Jag och Rickard var en liten sväng förbi skärholmen igår och då passade jag på att gå in på Cubus eftersom jag var nyfiken på om dom hade några bra barnkläder. Det fanns en hel del grejer där men vi hittade en fleecetröja som vi tyckte verka bra. Priset var bra det med, 79 kr är riktigt billigt faktiskt! Fast inte nog med det, Cubus hade nån kampanj så det var 30% på allt i butiken. Slutpriset blev alltså 55 kr ett riktigt fynd om man frågar mig! Tröjan är i storlek 62 så jag tänker att den ska passa bra till försommaren då det kanske är för varmt för overall men ändå lite kyligt. Men vi får väl se, man vet ju aldrig hur fort dom små liven växer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0