Dagen igår

Jag sov hemma hos mamma och pappa eftersom Rickard var i norge och vaknade på morgonen av att en helikopter åkte väldigt nära över tullingeberg. Jag gick upp och släppte ut hundarna på baksidan och såg då att det var en polishelikopter som åkte mest över den lilla skogen som finns bakom där mina föräldrar bor. Jag blev såklart nyfiken så när jag gick in igen så kollade jag aftonbladet men där stod det inget. Då kollade jag polisens hemsida och där kunde jag läsa att polisen blivit kallade till norrskensbacken i tullinge på ett lägenhetsbråk och när de kom fram så hade dom upptäckt två döda människor i lägenheten. För er som inte vet det så ligger norrskensbacken kanske 200-300 meter ifrån mina föräldrars hus. Lite läskigt tyckte jag att det lät men jag var trött och la mig och somna om. När jag vaknade lite senare så kunde jag läsa på aftonbladet att det var misstänkt mord! Jätte läskigt att sånt händer så nära här i lilla tullinge... Nu är i alla fall den misstänkta mördaren fast så det är väl inget att oroa sig för men jag kan säga att jag inte gick någon skogspromenad igår i alla fall, jag höll mig väl synlig längst vägen :-)
Sent på kvällen så kom äntligen Rickard hem också och både jag och hundarna blev såklart jätte glada. Vi har verkligen saknat honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0