Lilla lillebror

Igår så var jag och Rickard iväg till Västerås över dagen för att hälsa på Rickards pappa, hans fru, Rickards syster och stora lillebror men kanske framför allt Rickards lilla lillebror som föddes i lördags! Jag behöver väl knappast säga att han var hur söt och go som helst och att längtan efter våran lilla plutt blev ännu större. Nu hoppas jag att det inte dröjer allt för länge tills vi får träffa Plutten, på söndag är det 37 fulla veckor och han är alltså färdigbakad så då är det faktiskt fritt fram... Dock så tror jag att vi får vänta minst ett par veckor till, min gissning är att han dyker upp den 26/3 på min födelsedag :-P
Att få med alla tre bröder på samma kort gick inte så bra...
Men två av dom fick jag i alla fall med :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0