Tiden går...

En vecka sen jag skrev nåt sist och det betyder alltså att jag går in i vecka 36 idag, sjukt vad tiden går fort! I torsdags så var jag och Rickard på föräldrautbildning, det var mycket lärorikt och bra. Framför allt så får man saker att fundera på och diskutera tillsammans så man är lite överens om hur man vill göra.
Idag så var jag med min mamma till huddinge och där inhandlades en amningsbehå. Jag köpte en som var ungefär en kupa för stor men vi får väl se hur mycket brösten växer sen när mjölken rinner till... Jag hoppas att den kommer passa! Sen när jag kom hem så var det dags att tvätta, och inte vad som helst utan alla bebiskläder och textiler! Det var en hel del kan jag säga och då finns det till och med lite som jag inte hann med... Men nu är i alla fall kläder och filtar redo för vår lilla plutt <3
Nu ska jag vila på soffan tillsammans med kärleken som ska iväg till norge imorgon och vara borta 2 nätter. Ush vad jag kommer sakna honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0