Tre år

Igår så var det ingen vanlig dag, då så var det tre år sedan jag och Rickard blev tillsammans! Tänk vad tiden har gått fort men samtidigt så känns det som att det alltid varit vi. När man tänker tillbaka så är det mycket som har hänt under våra tre år ihop: student, flytta ihop i Köping, plugga på högskola, ta examen, börja jobba osv. Tindra och Rickard firade ju faktiskt också tre år igår, fast hon fick inte lika mycket uppmärksamhet som mig som tur var :-) Däremot så fick hon tigga vid bordet när vi åt middag, lyx! :-P
Vi pratade innan om vad vi skulle hitta på och vi diskuterade både det ena och det andra. Men jag kände bara att jag orkar mindre och mindre så till slut så blev det en lunch på cafét i tullinge centrum och sen hyrde vi film och åkte till tumba och handlade lite godis och mat. På kvällen åt vi rådjursfilé och sen myste vi framför filmen med lite godis, en helt perfekt dag! <3
Här kommer lite bilder ifrån våra tre år ihop!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till er!! :D

2012-02-20 @ 15:08:48
URL: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0