Mors dag

Idag är det första mors dag sen jag blev mamma! Egentligen så skulle jag få sova ut på morgonen som jag önskat mig men min stackars Rickard har ont i örat och var tvungen att åka till sjukan i morse så det blev inget med det. Eftersom jag var uppe sent och såg Loreen vinna igår så är jag rätt trött idag... Men huvudsaken är att Rickard fick örondroppar så han blir bättre <3

Jag har blivit firad i alla fall, fina blommor och en trisslott med vinst fick jag av mina älsklingskillar. Sen så var vi över till mormor med min mamma och syster och åt rabarberkaka, super gott var det! Nu blir det grillat hos mamma och pappa i det fina vädret, man kunde haft det värre ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0